onsdag 25 juli 2012

Stenugnsbakat surdegsbröd och tända ljus.


En kväll helt för mig själv, och jag trivs så.
 Sitter i soffan med i shorts och skjorta, dricker ett glas rosé,
 äter surdegsbröd med smör och ser på Morden i Midsomer. 
Känner fortfarande doften av papayapeelingen
 från Maria Åkerberg jag tog i ansiktet tidigare ikväll. Jag njuter.

Fredrik är i Varberg och har lite semester med en vän.
 Och han har med sig vår lille Valter. Åh, jag saknar dem.
 Men ändå så är det så skönt att veta att de har det bra och jag likaså.
 Att vi ses imorgon igen. 

Imorgon ska jag träffa Julia tidigt för en morgonpromenad,
 och sen när mina grabbar kommer hem ska vi åka iväg till
 veterinären där Valter ska få sin 12-veckorsvaccinering. 

Jag känner verkligen att jag njuter av mitt liv. Nu gör jag verkligen det, hela vägen ut. 
Underbara, underbara känsla. Snälla, stanna kvar hos mig! 



             


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar